- indikátor színeket a felhasználócsoportok névszínezési lehetőségével lesz megoldva
- vörös, zöld, sárga csoportok, valamint külön szín az adminisztrátoroknak, moderátoroknak, illetve ha szükséges a mesélőknek is
- vértezetek teljes vértet jelentenek, a feji védőeszközt leszámítva: tehát a végtagokat és törzset magában foglalva
- a könnyű vértek alacsony védelmet biztosítanak (1 VÉ ~ védő érték pont), a nehéz vértek magasat (3 VÉ pont), a köztes, vegyes elemekből álló közepes vértek pedig átlagosat (2 VÉ pont). az itt jelzett pontok a viszonyítási alapot adják
- nehéz vért magas védelmet nyújt a kritikus sebzések ellen, de csökkentheti a statokat és szinte lehetetlen bennük lopakodni (zajtalanul mozogni), a könnyű vértek nem csökkenti a statokat, esetenként növelhetik is egyiket-másikat, viszont a kritikus találatok ellen nem nyújtanak védelmet
- közepes vért nyújthat némi védelmet a kritikus találatok ellen, adhat bónuszt, és némileg csökkenti a lopakodás esélyeit
- csuklyák leredukálják az észlelést frontálisra, de ugyanakkor részben elrejtik a viselője fejét, arcát
- a maszkok és zárt sisakok a csuklyákhoz hasonlóan működnek teljes rejtést adva, de tovább csökkentve a látóteret
http://mogi.bme.hu/TAMOP/3d_megjelenitesi_technikak/images/image_I_5.png- küldetések jutalmazása tapasztalati pontokon túl (TP/XP) pénzzel (col) és tárgyakkal
- alapanyaggyűjtés szakmának megfelelően meghatározott körönként célzottan vagy véletlenszerű eredménnyel
- mesélő feladata, a ráruházott hatalmánál fogva, a játékegyensúly és játékélmény biztosítása, korrigálás és figyelmeztetés, játékos eltávolítása a meséből, ha azt indokoltnak látja
- kezdő karakter felszerelése minden esetben: rövid kard és könnyű vért, fegyverhasználat és vértviselet képességek nélkül
- fegyverhasználat és vértviselet a lejátszott játékok végeztével, vagy mesélői döntés alapján idő közben is növekedhet
- újabb karakter indítása a meglévő mellé csak az legalább 5 lejátszott játék és minimum 5. szint teljesülése esetén lehetséges, maximálisan +1 karakter indítható az elsőn kívül, az adminisztrátorok IP alapján ellenőrzik a szabály betartását, és kihágás esetén törlik, vagy törlésre, korrekcióra szólítják fel a felhasználót
- csak zöld (makulátlan) indikátorral rendelkező karakter indítható, a sárga és vörös indikátorért szerepjátszani kell
- NPC a játékon belüli emberi megjelenésű programok, NJK a mesélők által irányított játékosok
- kockadobásnál a 6 automatikus sikert, az 1 automatikus sikertelenséget jelent, amennyiben a mesélő másként nem rendelkezik, támadásnál a 6 kritikus sebzést is jelent (1.5x) ha 2 oldalú kockával 2 lett dobva mellé
- ERŐ/STR növeli a sebzés mértékét izomerővel használt fegyvereknél (arányosan VIT-hez képest 0.1x 10SP SP = seb pont a kezdő érték, szintenként automatikusan 0.01x 1SP növekedés, ráköltött pontonként további 1SP lehetséges) , a nehéz és közepes vértek csökkentik + erő próbák
- ÜGY/DEX a támadás sikerességének esélyét növeli %-os eséllyel, kezdő értéke (40TÉ ~Támadó Érték), pontonként 1TÉ a növekmény, támadás sikerességéhez százalékos kockával kell dobni a TÉ érték alá, a támadó érték összpontszáma nem haladhatja meg a 90-et (90%)
- GYO/AGI a test sebességét befolyásolja: támadás gyakoriságát, futási sebességet, a kitérés esélyét %-ban megadva (kezdőérték 10%/10KIT), kitéréshez a karakter kitérés értéke alá kell dobni K100/Százalék kockával, GYO pontonként 1 KIT a növekmény, sikeres kitérés próba semmissé teszi az ellenfél sikeres támadását, a Kitérés összpontszáma nem haladhatja meg a 60-at (60%)
- EGÉ/VIT a karakter életpontjait (ÉP/HP) (kezdő/alap ÉP: 100, szintlépéseknél 0.1x (10ÉP) automatikus növelés, rákölthető pontonként 0.02x (2ÉP) növelés lehetséges), és annak regenerációját adja, valamint a mentális fittségért is felelős, ami a képességek újratöltődésének gyakoriságát adja, szintén tizedes léptékben (0.1x)
- VÉD/DEF a viselt vért statikus védelmi pontjait adja, támadáskor ezen érték levonódik a sebezésből, 5 és 6os dobás esetén nem érvényesül (túlütés), nehéz vérték esetében csak 6osnál, meglepett, magatehetetlen, sarokba szorított, földre vitt ellenfél esetén nem érvényesül
- Kezdő karakter értékek: ERŐ: 1 (10SP), EGÉ: 1 (100ÉP) GYO: 1 (10 KIT), ÜGY: 1 (40TÉ), VÉD: 1 (könnyű vért)
- Szintlépéskor automatikus növekmény: +1 SP, +10 ÉP, 0 KIT, 0 TÉ
- Szintlépéskor pontonként növelhető: +1 SP/ERŐ, +2 ÉP/EGÉ, +1 KIT/GYO, + 1 TÉ/ÜGY
- támadáskor 2 db K100 (Százalék) kockát kell dobni: egyet az támadás eredményességéhez és egyet az ellenfél kitéréséhez
- karakter szintje nem lehet magasabb a megnyitott Aincradi emeletek számánál 5nél többel, az ezt követően szerzett tapasztalati pontok nem kerülnek jóváírás
- van lehetősége párbajozni, de az itt szerzett TP csupán 1/10-ed a küldetéseken, dungeon-okban megszerezhetők TP-nek
- TÉ 40-90: 50/100=0.5
- KIT 10-60: 60/100=0.5
- ÜGY, GYO 2 szintenként növelhető 1-1 ponttal maximum
- ERŐ, EGÉ szintenként növelhető 3-3 ponttal maximum
- szintenként 3 pont osztható el
- Kezdő felszerelés:
Réz rövid kard +2SP +2TÉ +2KIT
Könnyű bőr vért +1VÉ +2KIT
- További felszerelések:
Réz vért +3VÉ
Réz láncing +2VÉ +1KIT
Réz tőr +1SP +2KIT, körönként +1 támadásra jogosít
Réz hosszú kard +2SP +3TÉ +1KIT
Réz buzogány +4SP +1TÉ +1KIT
Rövid Íj +5SP +3TÉ -2KIT
Lándzsa +3SP +3TÉ +3KIT, 3 körön belül csak 2 támadásra jogosít